آخرین اخبار
جعفری آذر

🔹 لیبرالها به چادر نشینی ملت ایران می اندیشند:

لیبرالها به چادر نشینی ملت ایران می اندیشند: ایرانیان از گذشته عادت داشتند در خانه های بزرگ چند صد متری زندگی کنند ، در اوایل انقلاب هم واگذاریها ، غالبا تک واحدی و با متراژهای بالای ۲۰۰ متر بود. اما از زمان نفوذ لیبرالها از دولت سازندگی در مراکز سیاست گذاری ، تصمیم سازی و […]

اشتراک گذاری
25 مهر 1400
نویسنده : مدیر سایت
کد مطلب : 143

لیبرالها به چادر نشینی ملت ایران می اندیشند:

ایرانیان از گذشته عادت داشتند در خانه های بزرگ چند صد متری زندگی کنند ، در اوایل انقلاب هم واگذاریها ، غالبا تک واحدی و با متراژهای بالای ۲۰۰ متر بود.
اما از زمان نفوذ لیبرالها از دولت سازندگی در مراکز سیاست گذاری ، تصمیم سازی و اجرایی تدریجا ورق برگشت:
از این دوران الگوی عاریتی غرب ، یعنی آپارتمان نشینی بر زیست ملت ایران فرهنگ و تحمیل شد و خانه های تک واحدی بزرگ ایرانی تدریجا تبدیل به مجتمع های آپارتمانی ۷۵ متری گردید.
و اینک به همت نئولیبرالهای دولت تدبیر (طبق اعلام معاون شهردار تهران در ۲۷ آذر) احداث واحد‌های ۲۵ متر ی در دستور کار است.
بنابراین سکولاریستهای ایران که خود در شهرکها و محلات خاص و خانه ها و ویلاهای چند هزار متری و چند صد میلیاردی ساکن هستند! برخلاف شعار رفاه گرایانه خود، در هر دوره ای عرصه زندگی را به مردم تنگ ، سخت و بشدت تبعیض آمیز و طبقاتی کرده اند و اگر حضورشان در قدرت تداوم یابد، ملت ایران را بی خانمان، یا چادر نشین میکنند.

علی جعفری آذر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *